-Papatya33 Bende iki gündür ishal sorunum var. Dün ilk defa üşümeye basladım. Normalde vucut sıcaklıgım hep yüksek terliyordum bile. Dogum belirtisi mi bunlar 😔
Talimara -Papatya33 Kacinci haftanizdasiniz bilmiyorum ama sanmiyorum, ishal tek basina belirti olamaz. muhtemelen usutmussunuzdur, ozellikle gebelikte ayaklarinizi sicak tutmaniz onemli😉
Bademd -Papatya33 yaratılıştan oturu herhalde dogmdan birkac gun once ishal oluyorsn bagirsaklar temizliyor kendini bende ishaldm ama kovidimde vardi bilemiyorum ama 36 haftalik dogm yaptm suyum kanim hicbiseym yoktu sadece sanci vardi
2melekannesii___ Mehmetmetehanveannesi Kasık bel ağrısı oldu 1 saat kadar sonra kahverengi koyu kivamli akinti geldi ağrı devam etti 2 3 saat sonra suyum geldi hastaneye koşturduk