Ekrem Ben 3 gün oldu tetanoz aşısı oldum ilk gün kolum agriyodu 2 gün şişti geçer dedim geçmedi sizce ne yapmam lazım??
UmutsuzPolyanna Ekrem bende perşembe günü oldum canım ağrısı daha bu akşam geçti şişi indi ama biraz sert
iki_melek_annesi Ekrem Ben de oldum 3 gün boyunca kolumu kaldıramadım şişti kolonya ve buz uygulayarak geçti kovid aşısı olmuş gibi oldum eklem ağrıları halsizlik mahvetti beni şükür bugün iyiyim