Tuttifrutti 17 haftalık hamileyim. Az önce peçetede biraz pembe leke gördüm. İlk gebeliğim olduğu için çok endişelendim neden olabilir. Tecrübeli anneler 🥺
AdenEva Tuttifrutti herşeyden olabilir siz yarın bi doktora görünün ama çok telaş yapmayın. Genellikle ilaç kullanımı ve dinlenmeyle geçiyor çoğu gebe yaşıyo bu durumu
K_k1905 Tuttifrutti korkmayın. Yarın doktorunuza gidin progestan falan verebilir sık rastlanan durum panik olacak birşey yok 🙏
Tuttifrutti Teşekkür ederim. Eşime söyleyemiyorum aşırı panik bu konularda ama benimde içim rahat etmedi bugün biraz fazla gezdim ve iki gündür evde çok iş yapıyorum. Agrı sancı gibi bir durum söz konusu değil ama insallah korkulacak bişey yoktur🥺