Eylulykdz
Abimler benzer bir olay yaşamışlardı, öncesinde dış gebelikle sonuçlanan bir olay olmuştu. Şimdi ki yeğenimi 5.5 aylıkken söylediler annemlere ☺️ Tabi o kadar beklenmez ama gene de çok hızlı yayılıyor içinizde tereddüt kalacaksa şöyle 3 aylık olana kadar söylemeyin derim. Keza biz kayınvalideme o kadar da tembihlemememize rağmen hemen yayılmıştı, annem gene tecrübeli olduğundan biraz daha dayanıklı çıktı ama. O zamanlar herkese sinir olmuştum ki yengem bile kendi yaşamasına rağmen bir de bana aaa kimseye söylemiyor muyduk diye salak bi açıklama yapmıştı ki yaşının küçük olmasına verdim artık.
Evet muhakkak her şey kader kısmet ama gene de yapan insan bile bunu kötülüğüne düşünmeden bir anlık imreniyor bir şey oluyor nazar değebiliyor işte.