Gamze772 Mrb kızlar kan tahlilinde kan değerlerim biraz düşük çıktı doktorum bu iğneyi yazdı ama endişeliyim tabi kullananlar yardımcı olursanız sevinirim👏🏻
LyliaMom Gamze772 ben kullandım gebeliğimin ilk haftalarında, kadın doğum doktorumun da haberi vardı. 5 gün üst üste iğne vuruldum. sıkıntı olmadı.
Nily Gamze772 bende kullaniyorum haftada bir Ayrica yaninda kan ignesi kan hapi magnezyum hapi vs kullaniyorm 😂 butun degerlerim dustu 29.haftadayim Bir sorun yasamadim
Merve1987 Gamze772 ben de kullanıyorum haftada bir olarak ayrıca Demir ilacı ve kalsiyum da kullanıyorum bi sıkıntısını görmedim.
Gamze772 Busraayaz benim kendi doktorum yazdı ama son aylar artık o sebepten biraz endişeleniyorum birde demir ilacı kullanıyorum ikisi ağır gelmez inşallah gerçi öle olsa doktor vermez heralde
Sibelderdiyok Bende kullanıyorum kendi doktorum verdi hafta da bir kere vuruluyorum sorun yaşamadım bu zamana kadar
Mrymarvs Gamze772 29 haftalık gebeyim hamileliğimin başından beridir kullanıyorum bi zararı olacağını sanmıyorum inşallah olmazda 😊
Mirmirlokum Gamze772 ben vuruldum iğnelerimi çok da rahatladım değerlerim yükseldi hiç bi sıkıntı olmadı bebişim kilo aldı
deletedmom6295 b12 değeriniz düşük çıkmış muhtemelen. genellikle b12 iğneyle takviye ediliyor. demir ilaçlarıyla alakası yok ve hem sizin sağlığınız hem bebeğin gelişimi için b12 önemli
Dyg34 Gamze772 bu b12 ignesi degilmi kan ilacı degil ki bende kullanıyorum ıcınde beş adet var haftada 1 olarak