Kızlar 10 haftalık hamileyim ara ara kasık ağrım oluyor bazen sağ bazen sol 8 haftalarımda azalmıştı ama şimdi tekrardan başladı acaba ters giden bişeyler mi var yada normal mi kanama veya lekelenme gibi bi durum yaşamadım ilk hamileliğim o yüzden sizlere danışmak istedim