Nzlefe Merhaba arkadaşlar bugün kontrolüm vardı 36+2 haftalık hamileyim bebek Doğum pozisyonunda kordon boynuna 2 kez dolanmış doktor hareketlerini takip et dedi sıkıntı olmaz dedi ama ben çok korkuyorum başına böyle birşey gelen varmı
ElifDefnem Nzlefe aynı durum bende de var canım hareketlerini takip et sende kendini çok yorma ani hareketler yapma
Ayse1608 Nzlefe İnstagramda Dr.Kağan Kocatepe var ben ondan izlemiştim 2 kez hatta 3 kez kordon dolanabilir fakat zarar vermeden durabildir demişti istersende sende izle canım şimdi baktım 25 temmuz Da yayınlamış
Nzlefe Deletedmom397 zaten o kadar baskı yapıyor ki aşağıya doğru tuvalete bile 3 dk gidiyorum çok rahat hareket edemiyorum ağrılarım var hep kısa süreli sancılar var