Buraya kadar iyi geldim. Mide bulantısı yanması vs yaşamadım. Sadece siskinlik ve gaz oluyor akşamları. Sabah olunca geçiyor. Hamilelikten önce de şişkinliğe müsait bir bünyem vardı zaten. Hala hamile denilemez gibi duruyorum. Göbeğim çıktığı söylenemez hafif şişkinlik gibi duruyor ki şişkinlik de var zaten. Bebeğimin hareketlerini 19+4 den beri hissediyorum. Ne kadar göbek çıkmasa da hareketlerim kisitlanmasa da yataktan kalkarken göbeğimi alt kısmında ağır bir yükle kalkıyorum, ağırlığını hissediyorum. Benim diyeceklerim bu kadar