Valeria Reflü yatağı kullanan var mı? Üzerine çarşaf koyuyor musunuz? İlla ki kılıfı kirlenecek, yedek kılıf da bulamadım. Ona uygun çarşaf da yok. Siz nasıl yatırıyorsunuz bebişleri?
Calisananne25 Valeria reflü yatağı gerekli mi gerçekten ya? Bir arkadaşım çok önerdi ama ben emin değilim 🤷🏼♀️
Sogancik Valeria Ben kullanıyorum. Üzerine ince battaniye seriyorum. Sonra da ortuyorum onunla da. Bir kere sermedim öyle yatirdim baya kusup batırdı. Muhakkak sermek lazım.
OOzge25 Valeria 1 aya kadar kullanacağım inşallah henüz bebek doğmadı da 😂 ince bir battaniye, müslin falan serip kullanmayı düşünüyorum
kurabiyenin-annesi- Calisananne25 ben gereksiz bulduğum için yatağın içine hafif bir rampa yaptım reflu yatagindaki gibi
Valeria Calisananne25 ebemiz ve çocuk doktoru önerdi, ben de aldım nolur nolmaz diye. Bi de pratik geliyo bana, alıp yanımda koltukta bile uyutabilirim gerek duyduğumda😊 Olmazsa olmaz bişey olduğunu düşünmüyorum ama.
Valeria kurabiyenin-annesi- o da mantıklı ama reflü yatağının delikleri olması bana daha güvenli geldiği için almayı tercih ettim😊
Elfs Valeria ben doğum yapmadım henüz ama kuzenimde kullandık çok rahat oluyor yatağın içinden reflü yatağıyla alıyorsun salona koltuğun üstüne direk onunla koyuyorsun onun üstünde uyuyor. Müslin örtü örtmek mantıklı bence