ayseyilmaz96 Kızlar 6.5 aylık hamileyim bazen tansiyonum yükseliyor 13 8 falan oluyor normalde gebeyken kac olmasi lazim yarin doktoruma dicem ama ayni durumu yasayan varsa ne yaptınız ??
Ayselplt ayseyilmaz96 canım benim de tansiyon sıkıntım var gebelikte çıkıyor hep 2. Gebeliğim 14 e kadar çıktığı oluyor en sonunda adalat diye ilaç verdi şuan iyiyim çok şükür. Dikkat et valla bana baygınlık falan geliyordu ilacdan önce
Cansurts ayseyilmaz96 Canım benimde tansiyonum o civarlarda doktorum idrarda protein kaçağı olabilir dedi baktılar gerçektende kaçak vardı. Aksatma söyle doktoruna inşallah yoktur tabiki 🙏🏻 Ama önemli bir konu aksatma kesinlikle
MMmerve_ ayseyilmaz96 suan ıyı sukur bas agrısı bıle yapıyodu ya ama ılactan sonea duzeldım doktoruna mutlkaa soyle
ayseyilmaz96 Cansurts idrar sağlık ocağında bakti bisey cikmadi protein kaçağı icin ne tedavisi yaptı peki
Cansurts ayseyilmaz96 Tansiyon ilacı başladık 27. Haftadayım ayda 2 kere kontrole gidiyorum perinatolojiye ayrıyetten böbrek nakilliyim . Takip altındayım şuanlık. Protein kaçağı için 24 saat idrar biriktirip götürmüştüm Nefroloji doktorum o şekilde daha detaylı baktı. Kendi doktoruna söylersen idrar isteyebilir diye düşünüyorum