Merhaba arkadaşlar 25+2 haftalık gebeyim. Amniyon sıvı azlığından dolayı doktor tarafından takipteyim. En son çarşamba günü gittim doktora suyum artmaya başlamış.3-4 gündür gece yatarken bebeğim sanki içeride toplanıyor. Kendi kabuğuna çekiliyor gibi bayağı hissediyorum. Hep geceleri yatarken oluyor. Hareketleri var aslında ama niye böyle oluyor anlamadım normal midir ? Bütün vitaminlerimi kullanıyorum.