irem16 Allah aşkına çok zor biliyorum ama ağlamaya değmez bende ne çok ağlamıştım şimdi o kadar pişmanım ki değmiyor bebeğini düşün İnan ki hissediyorlar benim eşim de böyle basit şeylere takılıyordu ben de dayanamayıp ağlıyordum şimdi kendime aşırı kızıyorum çünkü bazı erkekler hamile bir kadının ne kadar hassas olduğunu anlamıyorlar bildiğin öküz oluyorlar bizde ha bire ağlıyoruz sonuç zarar gören siz ve bebeğiniz oluyorsunuz lütfen göz yaşlarınızı silin ve olanları düşünmemeye çalışın ve ona kendinizi sakin bir zaman da anlatın her şey geçiyor hiç bir acı hüzün kalıcı değil