Allah askina ya bi yardım edin rahatlamaya ihtiyacim var. Ikinci gebeligim ilki normaldi bu da normal olacak nasipse 4 gun var. O kadar cok korku sardi ki yanımda esimden baska kimse yok onceki gebeligimde annem yanımdaydı bir de hic birsey bilmedigim icin rahattim şimdi her aşamayı düşünüp düşünüp kaygilaniyorun kaygim okadar artiyor ki ağlıyorum 😔 sadece dogum ani degil oncesinde yapilacsk islemler hatta hadtaneye gitme kısmını bile düşünüp geriliyorum nasil yapicam allah askina bi akil verin 🥺