Mucize_4 ben bu ay hayıt tohumu kapsülü aldım çayını tukete bilmediyimden ötürü onunla birlikte ov.testi kullandım ve yumurtlamayı görünce hayıt otunun dozunu artırdım mesela normal günlerde 2kapsul 2kere kullaniyordumsa yumurtlama günü 3kapsule çıktım.Sonra adetime 5gun fln kalmış kesdim kullanmayı. Ama erken gebelik testi yaptığımda adetime 7-8gun varken silik çıktı sonra da belirginleşmeye başladı adetime 3gun kala kan verdim 354cikti dünde ulturosonda keseyi gördük.Allah isteyen her kese nasip etsin amin