Kele-bekler1 evet kabizlik yapacak seuler yemedim sivi agirlikli beslendim zaten benim hamilrlik belirtilrrim cok erken basladi bide hergun havuc suyu ictim tutunsun diye gunluk havuç skiyordum.bir bardak findik badem yedim ceviz yedim 12 gun sonra tutunca havuc suyuna devam ettm ananas falan kesinlikle yasakti maydanox dereotu yasakti kahve yasakti cay yasakti hic birini tuketmedim hep ev yemegi hamurisi yemedim yinede asiri kabiz.oldm.kabixlik cok sknti.ilk 3 ay hele transverden sonra cok cok sknti kabiz olmak ben agliodum kabizliktan ilac vermisti.onunla cikiyordum vc ye