Deryagultugce normal doğum da doğurana kadar sancı çekiliyor bebek doğduğu anda bütün sancılar bitiyor sende bebek ile yeniden doğmuş gibi oluyorsun kesi yırtık olursa dikiş atılıyor iyileştiği zaman kendi başına düşüyor dikişler bebek kanaldan geçerken annenin rahminden yararlı bakterileri alarak çıkıyor solunum sıkıntısı yada kuveze alınma daha az oluyor kanaldan geçerken içinde ki su atılmış oluyor sezeryanda normal doğum sancısı yok belden uyusturulup yada tamamen uyutup sezeryane başlıyorlar ameliyata sonrası uyuşuk kalıyorsun agrui kesici serum veriliyor kalçadan da iğne yapılıyor uyuşukluk geçince kaldırıyorlar ilk yürümesi çok zor yürüdükçe aciliyorsun 2 3 gün ameliyat ağrısı sancısı oluyor 1 hafta da ağrı sancı kalmıyor normal doğum mümkünse normal doğum eger mümkün değilse sezeryan olunmalı