Zeyna27 Kızlar 4. Gün gecikmemle beraber beta değerim 403.5 çıktı sizce iyi mi ay 1 yılın sonunda tekrar hamile kaldım çooookkkk heyecanlıyım mutluyum duygusalım o yüzden didikleyerek soruyorum hakkınızı helal edin 🙏🏻
Tugcedgn Zeyna27 canım gayet iyi ben 4 haftalıkken öğrenmistim ve değerim 40 cıkmıstı düsün gayet iyi yani:)