Arkadaşlar 3 haftalık anneyim. Hamilelik sürecimde sıkıntı yaşamadım reflü ve ödem hariç. Doğumum normal oldu epiduralsiz. Doğum süreci 12 saat sürdü(evdeki sancımla birlikte toplam), bebeğim çok sağlıklı ve her şey yolunda ilerledi. Sonrasını anlatmak istiyorum Çümkü kimse bana bu kadar zor olacağını söylemedi. Anne olduğunuzda ilk gün Harika geçiyor. Size kas gevşetici veriyorlar ve vücut mutluluk hormonu salgılıyor, Bebek de sürekli uyuduğu için her şey muhteşem. Ama eve geçince her şey değişti. Ağlamalar başladı, mamalar başladı, gazlar başladı. Ben öyle bir depresyona girdim ki, içimde kocaman kara bir bulut, sevinemiyorum anne olduğuma. Sürekli nerden yaptım çocuğu demeye başladım. Yüzüne bakıyorum bebeğimin o kadar yabancı geliyor ki. Şu an 3.haftamız bitti ve ben anca düzelebildim. Size tavsiyem şu size bjnları düşündüren hormonlarınız. Asla kendinizi suçlamayın, ağlamak istiyorsanız ağlayın. Süt sağma pompası alın sağıp dışarı çıkın. Süt sağmak beni o kadar rahatlattı ki, aslında hayatımın devam ettiği dank etti. Sorularınız varsa alabilirim