Kızlar Sellammm ben mi yanlış düşünüyorum yoksa olması mı gerekiyor? Bebişler doğunca herkes hediyelik dağıtıyor hemen hemen.. bana açıkçası biraz gereksiz geliyor herkesin bir köşeye atıp kullanmayacağı şeye neden para vereyim ona bebeğim için gerekli birşey yada birlerin mutlu olacağı gibi daha anlamlı birşeyler yaparım diyorum fakat popüler kültürün yaşattığı ve göremediğim birşey mi var ki herkes tarafından yapılıyor?