20+4 belim kırık gibi ağrıyor adım atacak güç yok nolur bişe diyin napim 😭😭😭
Gamze-38 ters bir hareket mi yaptınız? 🧐
patilibalik valla bilmiyorum ki çok kötü napim nolur bişe diyin 😭😭 bebeğe bişe olmaz dimi