Kubraygt Serii şimdi doktordan geldim bu sebepten dolayı bi sorun yok çok şükür olabilirmiş ara ara 😊
Mutlulugum Canim aniden olusan kramlar ve agrilar az cok hepimizde oluyor. Bu normal, ama cok siddetliyse ve dayanilmayacak hale geliyorsan ozaman kramp diyip gecmeyeceksin. Cok gecmis olsun.👋🏽💋
Serii Kubraygt önce sancı mı aceba dedim ama sancı ara ara oluyormuş kramp heralde seninki nasıl oldu 😕
Kardii Bende de var ama benim daha yerleşme aşamasında olduğu için kramplar giriyor iki adım atıyorum yoruluyprum öylelikle kramplarım oluyor uzanınca geçiyor bol bol dinlen dikkat et kaç aylık olursa olsun