Merhaba arkadaşlar ben şeker testi zamanında testimi yaptırdım biraz sınırda çıkmıştı. Aradan 2 ay geçti şimdide bebek çok iri dediler ve gebelik diyabeti var dediler diyet verdiler şuanda diyet uyguluyorum. Şekerimi sürekli ölçüyorum normal çıkıyor. Doktor diyetle kontrol altında olmazsa insuline başlarız dedi başına gelen varmı? Yakınlarımdan Çoğu kişiye bebek önden gidiyo iri demişler ama bebekler normal kiloda doğmuş hatta daha düşük. Sizin başınıza geldimi böyle bir olay?