DerinMavii etkisi büyük :) öne eğilmemek gerekiyor bebeği yukarı kaldırmalı bi destek ile bu ister bi yastık ister bi emzirme yastığı :) benim bebeğim biraz kiloluydu bende güçsüz biriyim kaldıramıyordum eğilerek emziriyordum bende sizin gibi sonra yatarak emzirmeye geçtim çok rahatlamıştım ama bebeğim 8 aylık falandı Herhalde yatarak emzirmeye geçtiğimde