mucizemizibekliyoruzz Sedahoca bebeğe kan pompalayan damar atıyor genelde öyle ama belki bebeği de hissediyor olabilirsiniz bir ihtimal tabii ki
Asafinannesi Sedahoca damar atışları o canım azıcık daha sabretmen gerek 😊 bi kaç hafta sonra o vurdukça sen onunla muhabbet etmeye başlıyorsun 😇
Duyguynrky Peş peşe pıt pıt 13 de hissetmen çok erkenn ama böyle içinde birşey kayıyor gibi oluyor yani bebişi hissediyor olabilirsin ben 15.hafamda hissetmiştim
Anneyimm Duyguynrky bende genelde ustumu giyirken yani pantln felan giyerken hissediyorum sanki boyle balonun icine su koyarsin da saga sola oynar ya onun gibi oluyor :) acaba bu benim oglum mu 💙💙
Hiramerve Benim doktorum anne karnında bebegı hıckırık tutabılır onu hıssedıyorsun demıstı ama haftan erken ben 29 da hıssetmıstım
Pinkmom Bende 13. Haftanın sonunda hissettim.Gaz diyenlere erken diyenlere bakma tadını çıkart sende erken hissedenlerden olarak.🤗 Bilimsel olarak 13. Haftadan itibaren bebeğin hareketlerini seyirme ve kelebek çırpması gibi hissetmek mümkün
zelisalplt Sedahoca ben de hıçkırık tutuyor diye biliyorum ben de cok yasadim ama haftasina gore sizinki biraz erken olmuş:) tadını çıkarın:)))
bollysena Sedahoca aynen doğrudur bende pıt pıt damar gibi kalp atisi gibi hissederdim devamli olsa gaz yada diğer dedikleri normal ama arada tepki olarak olan bişeydi yani bebisin hareketleri tam sa gobegin alt kismina dogru olur o hissiyat 😊😊