yunusemreninannesiii Kızlar 10 haftalık gebelikte mide yanmasına ne iyi gelıyor cok kötü bi arkadaşım
Emel_Sezgin yunusemreninannesiii soğuk süt ve gazoz. Ben bunları içerdim. Evde süt yoksa gazoz olurdu, gazoz olmazsa süt olurdu. Herhangi birinden de bulunurdu evde. İkisinin de faydasını gördüm. Hala da içmeye devam ediyorum hatta artık 37+4 haftalık hamileyim, ve yine de mide yanması var.
Crn_32 yunusemreninannesiii naneli sakız deneyin bi benimde vardı birde ben reflü sorunu yaşıyorum naneli sakız iyi cözüm oluyor
Yasemincee Benim ilk gebeliğim berbat geçti tek kelimeyle midem de ateş vardı sanki. Doktor peynir çikolata ve domates yeme asitli şeyler demişti. Kahve çay içmedim onlar da yakardı. Gaviscon içip dururdum soda içerdim o da iyi gelirdi.