Bbdd Benimde ayniydi durumum sivim fazla bebek kiloluydu 32+6 da dogumum oldu bebegin cigerleri gelismeei diye suan kuvezde kaliyor korkutmak istemem ama bebegime durumu kritik dediler benim.. Ihmal etme buyuk bi hastanede dogum yap benimkini dogduktan sonra kuvezde gordum ben bi hafta oldu hala kuvezde. Hic bisey olmaz demeyin is yapma bebek senin karninda ne kdr durursa o kdr iyi bide ben sancisiz gittim vucudum kasiniylr diye bi baktilar iki cm acilmam var. Yani takibini iyi yaptir sakin ihmal etme.