Merhaba arkadaşlar😇
39.haftamıza girdik cok sükür 🙏 Egzersiz, squat ve yürüyüş önermişti doktorum ama hala tık yok.. Geçen hafta kontrolümde 2 cm acılmam oldugunu söylemişti nst de sancı cıkmadı.. Baska neler yapabilirim? Benim gibi 2 cm acılması olup da kaç gune sancınız başladı arkadaslar.. Duymaya ihtiyacım var su anda😇