Kızlar 15 gün oldu sezeryan olalı ağrılarım bir türlü geçmedi dikiş yerinde hiçbir problem yok pansumana çok dikkat ettim ama içten ödem toplamış o da ağrı yapıyor ama sağ ve sol köşelerde özellikle çok ağrı ve yanma oluyor. Sizlerde nasıl oldu aynı durumu yaşayan var mı? Tam olarak iyileşme ne zaman gerçekleşir bebeğimle ilgilenemiyorum bazen ağrıdan geceleri özellikle