Kızlar 36. Haftayız. Son bir haftadır ağrılarla uğraşıyorum bazen hafif bazen şiddetli. Perşembe günü ikindi vaktinden sonra afedersiniz idrara çok sık çıkmaya başladım ve cuma günü oldu kontorle gideceğim için bı duş alayım dedim ondan öncesinde idrara çıktım ve peçeteye kan geldi dedim acaba dünden beri silinmekten tahriş mi oldu acaba diye ama tahriş olsa sürekli sildiğimde kanar diye düşündüm. Kontrolümüzde doktoruma olan biten herşeyi anlattım, hem alttan hem üstten ultrason ile, hemde el ile muayene oldum. Geçen haftalara göre alttan ultrasonda servikal uzunluk 42 iken cuma günü 29 çıktı ve ilk defa alttan el ile muayene oldum yalan yok biraz acıdı ama korkulacak bir şey değilmiş, alttan el ile baktığında alt tarafta yumuşama var bu 38. 40. Haftayı beklemez dedi, ama açıklık var yada yok diye bişey demedi. Sonra nstye bağlandım galiba ordada sancım çıkmış, doktorumuz Perşembe günü sabah 9 olmadan kontrole gelin ve hazırlıklı gelin dedi. Bu durumu yaşayan arkadaşlar varmı acaba doğuma mı alır?