mervedefne var tabi olmaz mi😀 benim komsular aile akraba arkadas kim varsa her gun arayip soruyolar zile basiyo komsular daha dogrumadin mi diye strese girdim iyice 40+2olduk ama tık yok buda yetmiyormus gibi 3 ay bas aşağı duran kizim bu hafta yan dönmüş basi sol kasigimda duruyo Perşembe gününe kadar bekleyelim dedi doktorum ama buyuk ihtimalle sezeryan gözüküyor dedi bende normal istiyorum başından beri ama donmez gibi duruyo