HeyMommy Nureeee Bana da öyle geliyo yani fasulye kadar olduğunu düşünürsek zaten çıkmaması lazım göbeğin ama benide yavaştan pantalonlarım sıkıyor gibi rahat edemiyorum içince ödem falan değilse eğer çok az var yani göbeğim 😂
BenEsra Nureeee rahim büyüdüğü İÇİN karnımız büyüyormuş sordum dr ben 7+3 gebeyim 4 aylık gibi karnım şiş
HeyMommy Nureeee Yok hayır kullanmıyorum öyle beni yoracak derecede değil zaten çok şükür hayatımı etkileyecek kadar değil geliyo gidiyo sadece 🥲
HeyMommy Bu akşam bide sol kasığımın oralarda iğne batması gibi batmalar var. Normal mi ki acaba. Büyüdükce oluyor olabilir mi? Yada farklı bişeymi
Gizoss006 HeyMommy bende de var o iğne batması özellikle eğildiğim zaman oluyor anlamadım ama büyüdüğü için heralde
RamazanYaren0655 Asya140820 Kasım 1 de gittim 5 hafta dedi Kasım 15 de gittim yine 5 hafta dedi kese vardı kalp atışı duyamadi Kasım 30 da yine gidicem
RamazanYaren0655 Marisii bende 7+5 im🌸bulantı tiksinme kasik ağrısı hepsini yaşıyorum 47 kiloyla gebe kaldım daha çok kilo vermeye başladım göbeğim hiç yok
Minik1Civciv Eylulykdz ben 5+2 de keseyi gördüm 7+2 de kalp atışını duydum Rabbim sizlere de yaşatsın inşallah
Eslemmiraaa zennure-45B yaa çok sevindim bizde cuma günü gideceğiz tekrar kalp atışını dinlemeye , ondan sonra ki 3 hafta tarama testi geliyor zaman çok hızlı gerçekten ilk anlamıyorsun ama geçiyor valla
Karkubra27 Asya140820 merhaba canım bende 8+4 günlük hamileyim am utrasonda 7 hafta çıktı belki geç döllenme olmuştur
Asya140820 Karkubra27 elimde sadece kese fotoğrafım var perşembe günü tekrar gidicem bakalım görünecek mi Rabbim Size bagışlasın evladınızı
memurehanim Bizde 7+5 iz sat a göre ama doktor ölçümüne göre 6+ dayım çarşamba gideceğiz kalp atışı için 🙏🏻🥰
minik4550 Nureeee 7 +1 olurmu 😃 kasiklarim cok ağrıyordu ama son bi iki gündür yok biseymj oldu acaba 12 haftalık olup hala kasik ağrısı yaşayanlar varmış
sevcem12 Nureeee 8+4 oldu bugün, bolca kusmalı mide bulantılı geçiyor, ağlaya ağlaya ilk trimester bir bitse modundayım :/ Hemen doğum kısmına geçmek istiyor insan ya bu ilk haftaları ilk hamileliğimde de hiç sevememiştim :)