Kız bebek annişleri kaç haftalık doğum yaptınız 🤰🏻💖
Begumeer 39+2 Ssvd yaptım ✌🏼
Bende tam 38+0 da doguma gitmek istiyorum. Şuan 37+0m. Allahım inş ya