Sibel_yprk48 25+3 haftalık hamileyim ve son bir haftadır inanılmaz bi kabızlık sorunu yaşıyorum.. ne yapabilirim 🙁
gulsonmez27 Ben de hamileliğimin başından beri kabızdım toparladım bu aralar..Bol su içmen gerekiyor en önemlisi kuruluktan kabızlık oluyor..Diğer bi diyeceğim de sabah aç karnına kuru kayısı..Bende çok işe yaradı umarım sende de yarar
Sibel_yprk48 gulsonmez27 bol su tüketen biriyim gün içinde ama kullandığım demir hapından sanıyorum bu kadar kabızlık değiştirdim ama hala zorlanıyorum
Gul-2407 Ben 12 haftalığım böyle bir kabızlık görmedim kayısı falan işe yaramadı su çok içince de midem bulanıyor doktorum şurup yazdı sabah akşam alıyorum daha iyiyim çok şükür sende istersen söyle şurup yazar