Arkadaşlar,
Montessori yataklar ile ilgili şöyle bir tedirginliğim var: içine yatak konulduğunda kenar kısmında kaç cm kalıyor? bebek bırak büyüyüp ayaklandığında kenarlıktan kolayca sarkıp düşmez mi?
Kişiye özel sipariş alan yerlerde kenarları daha yüksek de yaptırmak olabilir belki.
Kullanan veya fikri olan varsa yazabilirse süper olur.
Sevgiler,