Fatmanurvehashas 37.haftadan sonra kilo almasi azaliyomus bebegin sanirim. Sizin bebisler son haftalarda haftada ne kadar kilo aliyordu🤗
Merveelisa Fatmanurvehashas 37+2 de 2800 di 37+4 de doğum yaptım 3030 du zayıf doğacak diye stres yapıyordum hep sağlıklı olsun da
alcang Fatmanurvehashas ilk bebeğim son haftalarda kilo almadı. Ama ikinci bebeğim 36+6 da 3600 doğdu son haftalar baya hızlı kilo aldı. Belli olmuyor yani
Meleklerimmm3 Fatmanurvehashas 36 da 3050 gram çıkmıştı 38 de tam 2 hafta sonra doğum yaptım 3005 gram doğdu fazla ölçüyordu ultrason
Fatmanurvehashas Merveelisa iki gunde o kadar almamistir bence. Ultrasonda hatalar olabiliyormus. Ya daha az ya daha fazla cikabiliyormus onun sonucu sanirim. Saglikla buyutun insallah🤗
Ruv123- 36.haftada 2800 dü 37 de gittim tam bir hafta sonra 3100 olmuştu ultrasonda haftama göre iki hafta ileriydi gelişikliği bakalım salı tekrar kontrol ne kadar olmuş
Kubra2721 Benim heo ultrasonda degerker 10 15 gun ileride cikiyodu doktorum daha fazla kilo almasin tombis olursa normal dogum zor oluyo diyodu ama 37de birden durdu kilo alimi 40 olacaz hala 37deki kilosunda 3200 gr. Ne olacagi belli olmuyor