Nagihann yani herşeye ihtiyaç bar maalesef. Fazla abartmadan alışveriş yapmaya çalışın. Şuan her yerde indirim var tam zamanı diye düşünüyorum. Ben ebebekten kampanyadan zıbın almıştım 5 al 4 öde vardı. Sonrasında defactodan zıbın aldım organik pamukmuş aman allahım o nasıl yumuşaklık. Yeni doğanı mutlaka organik almaya çalışın.