BabyLoveeee Bugün internet sitesinde bir yazı çıktı karşıma,hamileyken oje sürmek sakıncalı bebeğe zararı oluyor diye,tabi ben sürekli sürüyorum şok🤦🏻♀️var mı bu konuda bilgisi olan?
Blossom BabyLoveeee Yani kimyasal tabii ki zarar. Tenden, tırnaktan tüm kimyasallar vücuda geçer. Bana bir şey olmadı demek çok mantıklı değil bu durumlarda. Dışarıdan göremiyoruz diye içeride hasar yaratmadığı anlamına gelmez. Alerjik bebekler vs. boşa değil. Olabildiğince az kimyasalla karşı karşıya gelmek en mantıklısı.
AdenEva BabyLoveeee tabi ki hamilelikte vücuda olabildiğince az kimyasal almakta fayda var. Ama insan arada hamileliğin verdiği duygusallıkla vs kötü hissedebiliyor en azından ben öyle düşünüyorum bi oje sürmek bile bi bakım yapmak iyi hissettiriyor ve hoşuma gidiyor. Yani her yönden herşeyde zaten kimyasal var ben hiç zararlı birşey kullanmıyorum diyen insan bile istemeden kimyasala maruz kalıyor bi şekilde. O yüzden bence aşırı evham yapmaya gerek yok elden geldiğince yine de dikkat edilmeli tabi nasılsa kimyasal alıyoruz diye herşeyi üstümüze boca etmeyelim ama 😂😂😂