Sevtugm Kizlar polar tulum aldim bebeğe 2 li e bebekte ama herkes çok sıcak tutmaz mı diyor ben sıcak tutsun diye aldim zaten ama aklım karıştır
Sude-96 Sevtugm e ne giydirecekmişsiniz ben de bugün öyle takımlar aradım hep ev de neyse dışarı çıkacaklar illa mesela ben Ankara’da yaşıyorum acayip bir soğuk var ben donuyorum bebek ne yapsın😂
Sevtugm Sude-96 sizinde mi Aralık Ocak ben adanada yim ama kış soğuk yani evimizde klimalı 2 klima var buhar makinesi de aldım ama oğlum üşür diye 2 tane polar tulum aldim giydiğinde üstüne polarları çekerim diye
Sude-96 Sevtugm aynen benimde aralıkta, Evde sizin giydiğinizden bir kat fazla giydirmeniz yeterli eviniz Sıcak oluyorsa bunaltabilir bebişi 🤍