Ayseela7 aynen bende öyleyim bi ağlıyorum bi gülüyorum bi normal doğumdan daha kolay diyorum farklı farklı düşünüyorum ama kime sorsam sezeryan olan hepsi düşündükleri gibi zor olmadığını söylüyor sonrası asıl zor olan ama normal dogumun sonrasıda zor