Oyakubra bnde hiç kola içmezdim bi bulantılar geçtiği dönemdi devamlı kola istedi canım yarım bardak falan içiyordum bir gün bir yudum aldım ve hıçkırma geldi malesef yine kustum şimdi korkumdan hiç içmiyorum ztn canımda İstemiyor.kendiliginden bırakmış olmanın mutlulugu🙏🏻 Ztn içmediğim içinde isabet oldu tabi midemi bulandırması