zeynepin_annesiiii hahahahahah bende yazmadan edemedim yahu
Bende dün gece mastit oldum okadr kötü oldum ki Allah düşmanın başına vermesin bebeğim pek verimli emmiyor süt birikmiş durmuş orda sagdilar da rahat ettim suanda almıyor mesela kendisi isterse güzel emio ama biraz sarılikta var neden böyle yapıyor anlamıyorum gogusum yine sismeye meyillendi aç olsa ağlar Ay kafayı yemek uzereyim herkes farklı konuşuyor senin tecburen varmi ya