Cocolingo _ipekkkkk benim hep başıma geliyor doktorum normal olduğunu söyledi, kan ilacıda kullanıyorum onunda etkisi var bence bazen 1 hafta ara veriyorum kanama olmuyor başlayınca tekrar ediyor 🌸
Sude-96 _ipekkkkk normal olabileceği gibi tansiyonunuz yükseliyor olabilir bir daha olursa tansiyonunuzu ölçün mutlaka benim de çok oluyordu başlarda doktor böyle söyledi
_ipekkkkk Esm1- Ayenn benimde öyle ama normalmiş canım herkes öyle dio ama tansiyondan da kaynaklanabilirmiş 🤷♀️😕
Ceylin680 _ipekkkkk Eger imkanınız varsa acile gidip bebeğe bir USG baktırın.daha önce bu konuyla ilgili hoş olmayan bir şey okudum .korkutmak istemem sadece içiniz rahat olsun
Pretty_mommy Benim bir ara çok oluyordu. Coraspin kullanıyordum doktor ondan olabilir demişti. Onu bıraktıktan sonra geçti. Hamilelikte normal diye de okumuştum.