Efulim- valla benim ablamda martta doğum yapmıştı bende martta doğum yapacağım bir yandan 0 3 fazla alınmamalı çabuk büyüyor ama bir yandanda ilk zamanlar aşırı kıyafet değişimi oluyor o yüzden ben yenidoğan 5 takım aldım biraz daha alırım geri kalanlaroda 3 6 almayı düşünüyorum yazlıklarıda 6 ay almayı düşünüyorum duruma göre bakacağım