ikikuzuannesi_18-21_ SeyranKor beline sıcak tutacak havlu, şal, korse tarzı bişeyler bağla çok iyi geliyor. Bende pazartesi doğum yaptım sıkıca şal bağladım çok iyi geldi bana sıcak tut kendini.
ipekveatlas birisi bana kimyon ve ılık su önermişti işe yarıyor gerçekten çok zor bi ağrı ama benimki sezaryenden değildi işe yarar mı bilmiyorum
SeyranKor MinnieMouse annem hemşireye sordu biz hep öyle yapardık falan diye katiyen vermeyin şeftali suyu içsin dedi. Kaç litre içtim yok anam.
MinnieMouse SeyranKor aaaa ilk defa duydum neden yapmasin demis? Yani cok sacma kayisi bagirsaklari rahatlatir doktorlar da hep onerir. Hastane hazirliginda doguma giderken mutlaka goturulur olmazsa olmazlardan biridir 😪
SeyranKor ikikuzuannesi_18-21_ o kadar korkuyorum ki sanki o doğum yerime biri çarpacak bir şey düşecek. Sararsam acıyacak gibi hissediyorum 😭
ikikuzuannesi_18-21_ SeyranKor anlıyorum seni canım aynı bende öyleydim aman kalın yün şal sardım ben hem sıcak tutup sancıyı azalttı hemde de gaz sancısına iyi geldi gayet rahat çıkıyor gaz 🙈