Nasıl memnun musunuz kuzular ☺️ Çilek markasının güzel sade takımları var kenarında çekmecesi olan beşiklerden sonra yatak olup yetişkin boyuna kadar kullanılıyor mantıklı geldi bana ama bilemedim de çok beğendiğim bir beşik modeli var 7-8 bin civarı sadece beşik bu arada ama mak. 5 yaşına kadar kullanır. Diğerini almak daha mantıklı geldi. Zaten şuanki çalışma odamızı odaya çevirmeye çalışacağım şifonyerim var bir tane 2 kapılı dolap ve beşik alırım yeter diyorum odada zaten bir de kitaplık ve l koltuğum var. Bir de odada koltuk falan olması avantaj mı yoksa kötü mü görünür sizce