Ulkermadn 1 aydır sol karnım ağrıyor idrar da enfeksiyon çıktı antipyotik verdi doktor ama çok korkuyorum ürolojiye giden var mı hamileyken nasıl bakılıyor uktrosan yerlerine hamileler girebiliyor mu
aygnaygn Ulkermadn bende de enfeksiyon cikti ilac verdi de neden ürolojye gitmek istyrsnz acaba ilk gebelgim de cok bilgim yok
Zehracnr60 Ulkermadn bendr aynı şekilde sol taraf agrısıyla gittim hem enfeksiyon hem sol böbregımde buyume var denildi şimdi urolojı takıp edıyo bakalım hayırlısı
Filiz1 Ulkermadn ben normal kadın doğum a gittim kontrolüm vardı sol tarafımın ağrıdığını söyledim doktoruma o böbreklerime baktı büyüme var dedi böbreğğmin ultrasonunu cekti o ultrason kağıdıyla ürolojiye git dedi gittim onlarda baktı büyümem cok onlarda hemen yatışımı yaptı
Ulkermadn @“Ayseck18”#p18843591Doktor antipyotik ile geçmezse ürolojiye gitmen lazım kadın doğuma değil dedi. Böbrek şişmesi yapıyor bence benim böbreğim çok agrıyor ondan ürolojiye gitmek istiyorum
Zehracnr60 Ulkermadn tedavi degılde suan takıpte doguma kadar ıstemedıgımız kadar buyurse son aylara yakın stent takarız dedıı inşAllah o kadar ilerlemez tabii
Filiz1 Ulkermadn böbrek büyümem sol taraf 24mm sağ tarafta 30.9mm büyüme olmuştu serumla antibiyotikle tedavi edildim iyileştim tedavim sonuç verdi sonuç vermeseydi stent takacaklardı