Benvebebegim Benim de 8,5 haftalıkken kalbi durduğu için yazın kürtaj oldum. Acıbadem Kadıköy’de 6 bin tl tutmuştu, doktorum dışarıdandı belki ondan da yüksekti bilmiyorum. Fiziksel bir ağrım vs olmadı sürpriz ve ilk gebeliğimdi tabii psikolojik olarak çökmüştüm. Sonrasında insan ilerki haftalarda olsaydı daha zor olurdu diye teselli edip kabullenmeye başlıyor. Aradan 2 regli geçtikten sonra geçen ay ilk denemede kimyasal gebelik yaşadım. Hepimiz için hayırlısı olsun🙏🏻🍀