zeynnn5441 Arkadaşlar dışım ağrıdığı için biraz sarımsak koydum ama yatmadım tukurukle suyunu azcık yuttum ama zararı olma dimi bebege
nevarneyokk zeynnn5441 Sarımsak doğal antibiyotiktir zaten sarımsağı yutsanızda bir şey olmaz ama diş ağrısı için bence fırçalayın o da hafifletir ve doktora gidin kesin çözüm
Kbracoskun zeynnn5441 onun Bi zararı olmaz yemeklere koymuyo musun doğal antibiyotik o vücudunun direncini arttirir
deletedmom87894 zeynnn5441 kız ne zararı olacak sarımsağın faydası var zararı yok😂benimde ağrıyor şimdiş bu diş neydi ya