Arkadaşlar 6+4 hafta gebelik tüp bebekle dün kahverengi pembe kanamam geldi arada pıhtı şekli doktorumu aradım ekstra bir iğne daha verdi dün vuruldum biraz kanamam kesildi ara ara geliyor ama kasığımda sanki bişeyler kopacak gibi hissediyorum normalmişim acaba bütün tekrar iğneye giderken acil doktorundan rica ettim tekrar beta baktırdım sonuç bekliyorumda ağrı kanama normalmidir başına gelen varmı