_esra_1453 Merhaba kızlar 7. Haftadayız bebeğimle ama ara ara kahverengi leke geliyo sizlerde oldumu bilgisi olan yazabilir mi lütfeenn
Garipyolcuu _esra_1453 dün benimde oldu doktorunu ara ekstra bir ilaç verebilir birde 1,5 litre suyu birden içip toksit varsa onu at dedi
Mihraaksa-nin-annesi _esra_1453 hiç beklemeden doktora veya acile başvur benimde öyle ara ara oldu koyu kahve akinti içerde kanamanın oldugunuda gösterir ki öyle oldu bana yarış verdiler düşük riskim olduğunu söylediler 4 gündür hastanedeyim internette bende baya araştırdım kötü bisey olmadığını söylüyorlar hep ama öyle olmadı internete güvenme hiç düşünmeden doktora git geç kalmadan 🙄
_esra_1453 Polenpolen52 yarın kontrolüm var geçen hafta gittiğimde koku varmı dedi hatır dedim bişey olmaz normal demişti yarın tekrar soracağım sizde olmusmuydu
Minik1Civciv _esra_1453 doktora git canım ben gittim kese de yırtılma olmuş kusmamdan dolayı sanırım öğürmeden kaynaklı progestan verdi mide bulantısı için de ilaç
Polenpolen52 _esra_1453 11. haftamda kan geldi canım, ama doktor leke dahi olsa gelıceksınız dedi, bebişlik sorun yoksa zaten hemen ılac verır, kanama yada lekenın geldıgı alanı durdurur m etme, ama hemen gıt yarın ınsallah🤗❤️
_esra_1453 Progestanı kulkanıyorum zaten decam ediyorum hala o ilaca yarın bi sorayım kesin internetten baktığımda normal kan rengi olmadıkça sorun olmaz yazıyo ama kafama takıldı
_esra_1453 Mihraaksa-nin-annesi doktoruma sormuştum sorun değil normal demişti içerde kan vardı ilk başlarda en son gittiğimde kan kalmamış demişti progestan kullanıyorum onun için
Mihraaksa-nin-annesi _esra_1453 bebeğin durumu iyiyse sıkıntı olmaz allahın izniyle ağır işler yapma bol bol dinlen canım progestan bende kullanıyorum risk bitene kadar kullanmaya devam etcez 😌